مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-02اقتصادي

استاندار البرز: دستگاه های اجرایی البرز مانع ساخت وساز غیر مجاز شوند


شهرستان چهارباغ با  مشکلاتی در خصوص تامین آب شرب مواجه است، گفت: افزایش حق آبه استان صورت گرفته ولی بسترهای بهره برداری از آن مهیا نشده است.

- شهرستان چهارباغ با  مشکلاتی در خصوص تامین آب شرب مواجه است، گفت: افزایش حق آبه استان صورت گرفته ولی بسترهای بهره برداری از آن مهیا نشده است.

استاندار البرز از دستگاه های اجرایی خواست با قاطعیت تمام مانع از هرگونه ساخت وساز غیر مجاز در مناطق مختلف این استان شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در نشست اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری چهار باغ با بیان اینکه اراضی کشاورزی و منابع سرمایه های ملی هستند، افزود: متولیان امور نباید اجاز دخل و تصرف غیر مجاز در این اراضی به سودجویان دهند.

وی افزود: ساخت و ساز های غیر مجاز با حساسیت ویژه ای مورد نظارت و پیشگیری قرار گیرد و ساماندهی بافت های فرسوده با اقدام جهادی پیگیری شود.

استاندار البرز گفت: روستاهای استان باید احیا شوند و اقتصاد خود را از طریق بوم گردی و ایجاد اقامتگاه های روستایی ارتقا دهند.

عبداللهی با اشاره به اینکه شهرستان چهارباغ با مشکلاتی در خصوص تامین آب شرب مواجه است، گفت: افزایش حق آبه استان صورت گرفته ولی بسترهای بهره برداری از آن مهیا نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: دستگاه های اجرایی البرز مانع ساخت وساز غیر مجاز شوند

استاندار البرز: دستگاه های اجرایی البرز مانع ساخت وساز غیر مجاز شوند