مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-02پزشكي

HIV در صورت تشخیص به موقع، قابل درمان است


مدیرعامل انجمن همیاران سلامت پرورالبرز(اهسا)با بیان اینکه این روزها تتو در جامعه و بین جوانان افزایش یافته است، گفت: حتما باید ابزاری که برای این کار استفاده می شود جلوی روی فرد باز و مصرف شود و به هیچ عنوان از ابزاری که قبلا برای شخص دیگری استفاده شده استفاده نشود.

- ایسنا/البرز مدیرعامل انجمن همیاران سلامت پرورالبرز(اهسا)با بیان اینکه این روزها تتو در جامعه و بین جوانان افزایش یافته است، گفت: حتما باید ابزاری که برای این کار استفاده می شود جلوی روی فرد باز و مصرف شود و به هیچ عنوان از ابزاری که قبلا برای شخص دیگری استفاده شده استفاده نشود.

افسانه نساجان در گفت و گو با ایسنا، گفت: این انجمن از سال 90 کار خود را در زمینه کاهش آسیب با شاخه اچ آ وی، ایدز آغاز کرد.

نساجان هدف از تشکیل این انجمن را شکستن تابوی اچ آی وی در جامعه عنوان کرد و گفت: با ارتباطی که با این بیماران برقرار کردیم متوجه شدیم بسیاری از آنها ناخواسته به چنین ویروسی مبتلا شده اند و نمی توانستند از پس زندگیشان بر بیایند حتی از طرف خانواده طرد شده بودند.

دوستی انجمن با این بیماران باعث شد بتوانند با ما همذات پنداری داشته باشند و راحت تر با این مسئله مقابله کنند و بپذیرند که باید درمانشان را به صورت مداوم ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

HIV در صورت تشخیص به موقع، قابل درمان است

HIV در صورت تشخیص به موقع، قابل درمان است