مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-02سياسي

گسترش همکاری های آموزشی محور دیدار سفیر ایران و وزیر معارف تاجیکستان


در دیدار سفیر ایران با وزیر معارف و علوم تاجیکستان گسترش همکاری های علمی، آموزشی و فن آوری میان دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در دیدار محمدتقی صابری سفیر ایران با محمد یوسف امام زاده وزیر معارف و علم تاجیکستان گسترش همکاری های علمی، آموزشی و فن آوری میان دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سفیر ایران در این دیدار با ابراز خرسندی از تحولات مثبت و روند رو به رشد روابط دوجانبه و ارتقای مناسبات دو کشور هم فرهنگ و هم زبان، بر آمادگی جمهوری اسلامی جهت توسعه همکاری ها با وزارت معارف و علوم تاجیکستان در همه زمینه ها تاکید کرد.

صابری با اشاره به ظرفیت های فراوان همکاری های دو کشور در عرصه های علمی، آموزشی و فن آوری، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری ها در این زمینه ها با کشور دوست و برادر تاجیکستان، محدودیتی ندارد و تبادل هیات های دانشگاهی و برگزاری مشترک سمینارهای علمی و نمایشگاه های دستاوردها و فعالیت های علمی، آموزشی و فناوری به منظور معرفی آثار ممتاز و برجسته استادان و مفاخر علمی دو کشور در توسعه و تقویت مناسبات دو کشور مهم است.

وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری اردوها، مسابقات و المپیادهای مشترک دانش آموزی و دانشجویی، سمینارهای علمی، ادبی و فرهنگی در موضوعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های آموزشی محور دیدار سفیر ایران و وزیر معارف تاجیکستان

گسترش همکاری های آموزشی محور دیدار سفیر ایران و وزیر معارف تاجیکستان