مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:002021-12-02اجتماعي

ورود کارکنان به ادارات کاشان بدون کارت واکسن ممنوع است


ورود کارکنان و کارمندان دستگاه های اجرایی و خدماتی کااشان بدون ارائه کارت واکسن ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه خصوص از نوع آفریقایی آن اظهار داشت: لازم است تمهیدات لازم از طرف دستگاه ها و نهادهای مربوطه برای مواجهه با اتفاقات بعدی در زمینه شیوع کرونا اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون یک راه مطمئن برای کنترل شیوع ویروس کرونا است، ابراز داشت: ورود کارکنان و کارمندان دستگاه های اجرایی و خدماتی کاشان بدون ارائه کارت واکسن ممنوع است.

فرماندار کاشان تصریح کرد: هرگونه خدمات رسانی دستگاه ها و سازمان ها اجرایی و خدماتی به اربابان رجوعی که فاقد کارت واکسن هستند، ممنوع است.

ورود معلمان و کادر اجرایی مدارس در صورت عدم تزریق واکسن ممنوع است وی با اشاره به بازگشایی مدارس تاکید کرد: معلمان و کادر اجرایی و اداری مدارس و اداره آموزش و پرورش نیز در صورت عدم تزریق و دریافت کارت واکسن از سامانه salamat.

gov.

ir حق حضور و ورود به اداره و مدرسه را نخواهند داشت.

مرتضایی با بیان اینکه این قوانین برای تمامی کارکنان دولتی و عمومی و خصوصی لازم الاجراست، افزود: دانشگاه علوم پزشکی کاشان وظیفه بازرسی و تطابق رفتار و تصمیمات گرفته شده در ادارات و سازمان هی اجرایی و خدماتی با قوانین موجود را دارد و در صورت تخطی با مدیر آن مجموعه برابر با قانون برخورد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کارکنان به ادارات کاشان بدون کارت واکسن ممنوع است

ورود کارکنان به ادارات کاشان بدون کارت واکسن ممنوع است