مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-02سياسي

سردار نقدی: باید اپلیکیشن، پیام رسان، شبکه اجتماعی و سیستم عامل خود را داشته باشیم


وقتی در یک شبکه خارجی حضور می یابیم، ثروت و اعتبار او را افزایش می دهیم و اشراف آن ها را بر خودمان اضافه می کنیم؛ حال چنانچه این حضور در سامانه های ایرانی باشد، - وقتی در یک شبکه خارجی حضور می یابیم، ثروت و اعتبار او را افزایش می دهیم و اشراف آن ها را بر خودمان اضافه می کنیم؛ حال چنانچه این حضور در سامانه های ایرانی باشد، جوان های کشورمان اشتغال می یابند و در داخل کشور درآمد ایجاد می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: همان گونه که در دفاع مقدس، دانش آموزان برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی حماسه آفریدند، امروز هم دانش آموزان باید در عرصه علمی و فناوری خط شکن باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سپاه نیوز؛ محمدرضا نقدی در همایش نسل سلیمانی های بسیج دانش آموزی که در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد، اظهار داشت: در حالی که فرهنگ غربی مروّج غرب گرایی و به فکر خود بودن است، شما آمدید تا با اهدای لوازم التحریر بگویید که ما با آن هایی که کم بضاعت هستند در کنار هم قرار داریم و به دنبال مرام، مروت و ایثارگری هستیم.

وی افزود: روزی تصاویری از جوان دانش آموز مهرداد عزیزالهی و رشادت او در جبهه های دفاع مقدس از تلویزیون پخش شد و امام خمینی (ره) با دیدن تصاویر این نوجوان خواستار دیدن وی شد و وقتی که عزیزالهی به دیدار امام (ره) رفت، ایشان بازوی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: باید اپلیکیشن، پیام رسان، شبکه اجتماعی و سیستم عامل خود را داشته باشیم

سردار نقدی: باید اپلیکیشن، پیام رسان، شبکه اجتماعی و سیستم عامل خود را داشته باشیم