مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-02سياسي

مناسب سازی فضای شهری تبریز برای معلولان ضروری است


امام جمعه تبریز با تاکید بر تلاش و حرکت جهادی برای رفع مشکلات معلولان اظهار کرد: مناسب سازی فضای شهری تبریز برای معلولان ضروری است.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم شامگاه چهارشنبه به مناسبت هفته جهانی معلولان در دیدار مدیرکل بهزیستی و رؤسای تشکل ها و اعضای هیأت مدیره انجمن های فعال در حوزه افراد دارای معلولیت با بیان اینکه برای داشتن درک درست از شرایط زندگی و کاری افراد داری معلولیت باید همان شرایط را تجربه کنیم، اظهار داشت: مناسب سازی فضای شهری، اداری و کاری برای معلولان با جلسات تشریفاتی حل نمی شود.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه مناسب سازی فضای شهری برای معلولان مطالبه عمومی است، گفت: افرادی که در جامعه دارای معلولیت هستند نیازی به ترّحم ندارند بلکه رفع مشکلات این قشر نیازمند توجه مسئولان همه دستگاه ها است.

وی با یادآوری مشکلات افراد روشن دل، ناشنوا و معلولان حرکتی در سطح شهر و فضای عمومی جامعه گفت: افراد دارای معلولیت هنگام عبور از خیابان ها، عابرگذرها و همچنین استفاده از وسایل نقلیه عمومی با مشکلات زیادی مواجه هستند و تا زمانی که مسئولان دستگاه های متولی این مشکلات را لمس نکنند نمی توانند برنامه ریزی درستی برای رفع آنها داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی فضای شهری تبریز برای معلولان ضروری است

مناسب سازی فضای شهری تبریز برای معلولان ضروری است