مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-02سياسي

«مدیر بسیج سازمان تبلیغات اسلامی» به عنوان بسیجی نمونه تقدیر شد


در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین، حجت الاسلام دارابی «مدیر مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی» از سوی شهردار تهران و فرمانده بسیج وزارتخانه ها به عنوان بسیجی نمونه تقدیر شد.

- ، حجت الاسلام علی دارابی مشاور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در امور مجلس و استان ها و مدیر عقیدتی و نظارت مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین با موضوع یمن - محور تحول و خودباوری جهان اسلام که در سالن اجلاس سران با حضور شخصیت های جهان اسلام از کشورهایی همچون یمن، فلسطین و لبنان و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران و شهردار تهران برگزار شد به عنوان روحانی نمونه بسیجی سازمان تبلیغات اسلامی از سوی شهردار تهران و فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات تقدیر شد.

وی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: من این افتخار را به رییس سازمان تبلیغات اسلامی، همکاران و به ویژه بسیجیان همیشه درصحنه سازمان تبلیغات تبریک و تهنیت عرض می کنم.

هرچند که می دانم این تقدیر، مسئولیت سنگین تری را بر دوش بنده و بسیجیان سازمان تبلیغات اسلامی خواهد گذاشت و امیدوارم بتوانیم با شاخص هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان رهبر کل قوا برای بسیجیان طراحی و راهبری کردند گام های مؤثرتری را در خدمت نظام مقدس انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مدیر بسیج سازمان تبلیغات اسلامی» به عنوان بسیجی نمونه تقدیر شد

«مدیر بسیج سازمان تبلیغات اسلامی» به عنوان بسیجی نمونه تقدیر شد