مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:402021-12-02اقتصادي

شمال شهر بیرجند نیازمند مرکز درمانی/ شرط احداث مرکز درمانی در حال پیگیری


معاون درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در سفر اخیر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور پیشنهاد ایجاد مرکز درمانی تأمین اجتماعی در شمال شهر بیرجند داده و مصوب شد که پیگیر تأمین زمین آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، همین که ظرف جمعیتی شهر اول خراسان جنوبی (بیرجند) سرریز شد و این ظرف گنجایش پذیرش جمعیت بیشتر را نداشت با احداث صدها هزار واحد مسکن مهر در حاشیه شهر این جمعیت به سمت این نقاط سوق داده شدند.

هرچند که نباید همه این سرزیر جمعیت را نتیجه گسترش شهری بیرجند دانست چرا که اغلب ساکنان حاشیه شهر بیرجند چه در مهر شهر که اکنون جزو محدوده شهری مرکز استان به حساب می آید و چه روستاهای پرجمعیت حاشیه همانند امیرآباد، حاجی آباد، چهکند، دستگرد و غیره مهاجران روستایی هستند که به واسطه حضور دو دهه قهر طبیعت راهی شهرها به ویژه حاشیه ها شدند و اکنون این حاشیه های شهری بیرجند بار جمعیتی بسیاری را به دوش می کشند که بیشتر آن ها هم از تمکن مالی انجام دهد فقط 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد هیچ اتفاقی دیگری برای عملیاتی شدن این پروژه بهداشتی و درمانی در شمال شهر بیرجند نیفتاده است.

خواسته 6 هزار نفر جمعیت ساکن مهرشهر و محدوده های اطراف آن مانند روستاهای پرجمعیت دستگرد به واسطه فاصله طولانی تا مرکز شهر بیرجند و نداشتن تمکن مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمال شهر بیرجند نیازمند مرکز درمانی/ شرط احداث مرکز درمانی در حال پیگیری

شمال شهر بیرجند نیازمند مرکز درمانی/ شرط احداث مرکز درمانی در حال پیگیری