مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-02اقتصادي

آغاز پایش مصرف گاز ادارات فارس/قطع گاز پرمصرف ها


مدیرعامل شرکت گاز فارس از آغاز طرح پایش مصرف گاز ادارات در استان با هدف شناسایی مشترکان پر مصرف خبر داد.

- غلامعباس حسینی گفت: در این طرح 42 گروه پایش شرکت گاز استان، میزان مصرف گاز ادارات، سازمان های دولتی و اماکن عمومی را رصد کرده و درصورت بالا بودن مصرف، در مرحله اول به مشترکان تذکر و اخطار داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت گاز فارس، او ادامه داد: در صورت ادامه بی توجهی به اخطار کتبی و رعایت نکردن دمای رفاه، جریان گاز طبیعی ادارات پرمصرف قطع می شود.

مدیرعامل شرکت گاز فارس با اشاره به این که دمای رفاه 18 تا 21 درجه است، افزود: طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز طبیعی در ادارات و سازمان های دولتی با هدف صرفه جویی و مدیریت انرژی اجرا می شود.

او با اشاره به اینکه با رسیدن فصل سرما، افزایش مصرف گاز را شاهد هستیم، عنوان کرد: براساس بخشنامه صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن، همه سازمان ها، موسسات و شرکت های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و استانداری تا پایان سال موظف به رعایت کامل مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی هستند.

حسینی گفت: برای اجرای این بخشنامه رعایت دمای 18 تا 21 درجه سانتیگراد در فضاهای داخلی و بسته و دمای 18 درجه سانتیگراد در راهروها و فضاهای عمومی سرپوشیده، خاموش کردن وسایل گرمایشی یک ساعت پیش از پایان وقت ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پایش مصرف گاز ادارات فارس/قطع گاز پرمصرف ها

آغاز پایش مصرف گاز ادارات فارس/قطع گاز پرمصرف ها