مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-02دانش

آخرین مهلت ثبت نام کنکور دکتری 1401 اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال 1401 برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد، - آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال 1401 که اسفندماه امسال برگزار می شود، اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال 1401 برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از روز دوشنبه یکم آذرماه آغاز شده است و مهلت ثبت نام پس از یکبار تمدید فردا، جمعه 12 آذرماه به پایان می رسد.

ثبت نام کنکور دکتری 1401 منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.

org انجام خواهد پذیرفت.

متقاضیان بایستی در فرصت باقیمانده براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون (که بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده و دانلود است) در یک کدرشته امتحانی ثبت نام و در آزمون مربوط شرکت کنند.

همچنین داوطلبانی که پیش تر ثبت نام خود را انجام داده اند نیز در این بازه زمانی می توانند به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود در صورت لزوم اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ثبت نام کنکور دکتری 1401 اعلام شد

آخرین مهلت ثبت نام کنکور دکتری 1401 اعلام شد