مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-02بين الملل

عراق/ نفوذ اطلاعاتی بین المللی در میان اعضای دولت و دستگاه قضایی


برخی منابع امنیتی عراق به دستگیری شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی متعلق به کشورهایی اشاره کردند که در داخل عراق جاسوسی می کنند و عملیات خود را تحت نظارت برخی طرف های دولتی در کشور عراق مدیریت می کنند.

- برخی منابع امنیتی عراق به دستگیری شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی متعلق به کشورهایی اشاره کردند که در داخل عراق جاسوسی می کنند و عملیات خود را تحت نظارت برخی طرف های دولتی در کشور عراق مدیریت می کنند.

یک کارشناس مسائل امنیتی عراق فاش کرد که غیر فعال کردن قانون ضد جاسوسی در این کشور، امکان رخنه و نفوذ دستگاه های اطلاعاتی بین المللی در میان اعضای دولت و دستگاه قضایی و بین مقامات رده بالای کشور را فراهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عدنان الکنانی کارشناس مسائل امنیتی عراق روز چهارشنبه از توافقات سیاسی در عراق بر سر غیرفعال کردن اغلب قوانینی که امنیت شهروندان را تحت تأثیر قرار می دهد، خبر داد و تأکید کرد که تعطیل قانون ضد جاسوسی باعث نفوذ سرویس های اطلاعاتی بین المللی در مقامات عالی رتبه کشور شده است.

الکنانی به خبرگزاری المعلومه عراق گفته که برخی از طرف های ذی نفوذ در کشور می خواستند وضعیت امنیتی را اصلاح و امنیت شهروندان را حفظ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق/ نفوذ اطلاعاتی بین المللی در میان اعضای دولت و دستگاه قضایی

عراق/ نفوذ اطلاعاتی بین المللی در میان اعضای دولت و دستگاه قضایی