مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-02دانش

برگزاری نیمه حضوری امتحانات مقطع کارشناسی دانشگاه هرمزگان


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هرمزگان از برگزاری امتحانات چهار دانشکده این دانشگاه به صورت حضوری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه پاشنه آشیل آموزش های برخط، - محمدرضا سمتی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بندرعباس گفت: با توجه به اینکه را تزریق کرده باشند.

همچنان پیگیر حضور دانشجویانی که واکسن نزده اند هستیم و تصمیم نهایی درباره حضور این دانشجویان در جلسه امتحان اعلام خواهد شد.

  محمدرضا سمتی گفت: محدودیت های خوابگاهی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی به ما این اجازه را نمی دهد که تعداد دانشجوهای غیربومی همانند زمان قبل از کرونا باشد.

به همین منظور پس از بررسی های صورت گرفته مجبور به انتخاب بعضی از دانشکده ها برای امتحانات حضوری در دو بازه زمانی مجزا شدیم.

برای مثال در یک بازه زمانی حداکثر 400 نفر در روزهای متفاوت امتحان خواهند داد.

  وی نگرانی دانشجویان از ازدحام سرویس های دانشگاه را اینگونه پاسخ داد: با توجه به اینکه تعدادی از دانشجوها امتحاناتشان برخط است و برخی دیگر نیز خوابگاهی هستند، در نتیجه تعداد افراد بومی که به سرویس نیاز دارند بسیار پایین خواهد بود.

  دکتر محمدرضا سمتی در پایان به وضعیت ترم های آینده اشاره کرد و گفت: تجربه برگزاری حضوری کلاس های دانشجویان ارشد و دکتری و امتحانات حضوری دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نیمه حضوری امتحانات مقطع کارشناسی دانشگاه هرمزگان

برگزاری نیمه حضوری امتحانات مقطع کارشناسی دانشگاه هرمزگان