مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 22:552021-12-01بين الملل

مقام های نظامی رژیم صهیونیستی با همتایان آمریکایی دیدار کردند


دو مقام نظامی ارشد رژیم صهیونیستی در حال حاضر در مقر سنتکام در پایگاه نیروی هوایی «مک دیل» در تامپای فلوریدا به سر می برند و با مقامات ارشد نظامی آمریکا گفتگو کردند.

- به نقل از جورزالم پست، اودد باسیوک فرمانده بخش عملیات ارتش و تال کالمن از دیگر مقام های ارشد نظامی اسراییل در حال حاضر در مقر سنتکام در پایگاه نیروی هوایی مک دیل در تامپای فلوریدا به سر می برند.

گفته شده این دو مقام ارشد نظامی صهیونیستی با مدیر عملیات فرماندهی مرکزی آمریکا و دیگر مقام های ارشد نظامی آمریکا نیز دیدار و گفت وگو کرده اند.

این خبر را ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد و گفت که در این دیدار، فرماندهان درباره همکاری های عملیاتی منطقه ای، چالش های مشترک پیش روی دو ارتش و تعمیق آمادگی عملیاتی و گفت وگوی راهبردی بحث کردند.

همچنین قرار شده تا طی روزهای آتی جلسات بیشتری بین دو طرف برگزار شود.

این دیدارها در شرایطی صورت گرفته که همزمان دنی سیترینوویچ که در بازه زمانی 2013 تا 2016، ریاست شاخه ایران را در واحد تحقیقاتی اداره کل اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی بر عهده داشت و آن طور که ادعا می شود مسئول تحلیل مقاصد ایران در آن بازه زمانی بوده است؛ در مصاحبه با تایمز اسراییل، سیاست تل آویو در قبال تهران را شکست خورده توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام های نظامی رژیم صهیونیستی با همتایان آمریکایی دیدار کردند

مقام های نظامی رژیم صهیونیستی با همتایان آمریکایی دیدار کردند