مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 21:052021-12-01سياسي

اشتغالزایی 150 هزار نفری ارمغان سفر رییسی به خوزستان


مصوبات سفر رییس جمهور به خوزستان، اشتغالزایی حدود 150 هزار نفری را برای مردم استان به ارمغان می آورد.

- ، صادق خلیلیان شامگاه چهارشنبه در مراسم معارفه و تکریم فرماندار اهواز اظهار کرد: طبیعتاً استان خوزستان به عنوان یک استان ویژه در سطح کشور مورد توجه مقامات قرار دارد؛ کلانشهر اهواز هم به عنوان مرکز استان از همین توجه ویژه برخوردار است.

وی افزود: آنچه که در اهواز اتفاق می افتد، نه در سطح استان بلکه در سطح ملی انعکاس دارد؛ حتی برخی مواقع در سطح بین المللی به آن پرداخته می شود.

اهواز شهری با قدمت دیرینه و اصالت فرهنگی بسیار غنی است و ترکیبی از اقوام نیز یک ظرفیت خوب برای اهواز و استان محسوب می شود؛ البته در سطح ملی هم می توان از این ظرفیت ها به بهترین شکل بهره مند شد.

خلیلیان تصریح کرد: طبیعتاً مسائل و مشکلاتی که در سطح استان وجود دارد، در شهرستان اهواز هم هست و باید از برنامه ریزی های استانی برای اهواز نیز بهره مند شد؛ باید شهری توسعه یافته، نوین و شایستگی زندگی مردم داشته باشیم.

استاندار خوزستان با ابراز امیدواری از اینکه در دولت جدید انقلابی که همت خود را صرف حمایت از خوزستان کرده شاهد تحقق این روند باشیم، ادامه داد: طی دو سال اخیر شهر اهواز با مشکلات و مسائل عدیده ای دست به گریبان بود که از آن جمله می توان به بحث فاضلاب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی 150 هزار نفری ارمغان سفر رییسی به خوزستان

اشتغالزایی 150 هزار نفری ارمغان سفر رییسی به خوزستان