مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 20:452021-12-01اقتصادي

آمادگی برای اعطای تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش به صاحبان واحدهای تجاری میکامال


مدیران ارشد بانک گردشگری در نشست مشترک با مالکان مجموعه میکامال کیش، از اعلام آمادگی این بانک برای پرداخت تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش به صاحبان واحدهای تجاری میکامال خبر دادند.

مدیران ارشد بانک گردشگری در این نشست، بسته های سرمایه گذاری این بانک برای سرمایه گذاران میکامال را تشریح کردند و اعلام کردند که برای پرداخت تسهیلات در بخش تجهیز دکوراسیون واحدهای تجاری و همچنین سرمایه در گردش آماده هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک گردشگری، قائم مقام و عضو هیات مدیره بانک گردشگری در این نشست که در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس کیش برگزار شد، گفت: بسته اعتباری درنظر گرفته شده بانک گردشگری برای مالکان واحدهای تجاری کیش به گونه ای است که رضایت تمام علاقه مندان را برای استفاده از این ظرفیت جلب کرده است.

حسین رحمتی با بیان اینکه روز 10 اسفند 1400 برای افتتاح رسمی میکامال کیش پیش بینی شده است، افزود: افتتاح مجموعه منحصر بفرد میکامال موجب تغییر و تحول در بخش گردشگری کیش و رونق اقتصادی این منطقه خواهد شد.

وی تصریح کرد: بانک گردشگری از بانک های موفقی است که تعامل دوسویه با مشتریان را ملاک کار خود قرار داده و برگزاری این نشست شاهد همین موضوع است؛ لذا آمادگی داریم تمام خدمات بانکی را برای همه مشتریان به ویژه مالکان واحدهای تجاری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای اعطای تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش به صاحبان واحدهای تجاری میکامال

آمادگی برای اعطای تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش به صاحبان واحدهای تجاری میکامال