مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 20:252021-12-01دانش

دانشگاهیان باید گام های مؤثری برای رفع مشکلات لرستان بردارند


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاهیان باید گام های مؤثری برای رفع مشکلات لرستان بردارند.

- ایسنا/لرستان معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاهیان باید گام های مؤثری برای رفع مشکلات لرستان بردارند.

علی خطیبی در نشست هیئت رییسه و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان که امروز دهم آذرماه برگزار شد، ضمن اعلام آمادگی برای کمک و مساعدت به تیم مدیریتی دانشگاه لرستان برای رفع برخی مشکلات مرتبط با حوزه کاری اداری و مالی، خواستار این شد که دانشگاهیان با تقویت آموزش های مرتبط با موضوعات کارآفرینی و نوآوری، گام های اثرگذارتری برای رفع مشکلات استان لرستان و همچنین تقویت درآمدزایی برای دانشگاه لرستان بردارند.

وی تصریح کرد: رویکرد و سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این است که دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، نقش اثرگذارتری در زمینه مشارکت در رفع مشکلات استان ها ایفاء کنند و به همین خاطر یک معاونت در وزارت علوم تحت عنوان معاونت فناوری و نوآوری ایجاد شده است و دانشگاه ها بایستی خود را با این رویکرد وزارت علوم، تطبیق دهند.

علی نظری سرپرست دانشگاه لرستان نیز، یک گزارش کلی از وضعیت اداری، تعداد نیروی انسانی دانشگاه و میزان بدهکاری های مالی دانشگاه خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان باید گام های مؤثری برای رفع مشکلات لرستان بردارند

دانشگاهیان باید گام های مؤثری برای رفع مشکلات لرستان بردارند