مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 20:102021-12-01اقتصادي

تعرض ها سالی 2 میلیون مترمکعب آب از خط انتقال هدر می دهد


سالانه 2 میلیون مترمکعب آب از خط انتقال آب به یزد به دلیل تعرض ها یا مشکلات مسیر انتقال، هدر می رود.

- ، مهران فاطمی، عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اینکه نگاه ما به رسانه ها برادرانه است، اظهار داشت: به تعامل با رسانه ها اعتقاد داریم و معتقدیم باید برای یزد تولید محتوا کنیم ضمن اینکه معتقدیم فضای رسانه ای استان باید در تراز جهانی باشد.

وی همچنین بیان کرد: به نقد اعتقاد داریم و معتقدیم که نقد باید سازندگی به دنبال داشته باشد بر همین اساس، انتقادات سازنده را محقق می کنیم.

استاندار یزد در عین حال از عملکرد برخی رسانه های یزد انتقاد کرد و گفت: نشر اخبار غلط از یک سو و گرفتن قدرت ریسک و جسارت از مدیران از سوی دیگر همچنین نداشتن نگاه نقادانه به مدیران، رسالت رسانه ها را زیر سئوال برده است.

لزوم نگاه جدی به رسانه ها در سند آمایش استان یزد فاطمی با بیان اینکه دیپلماسی رسانه ای در استان وجود ندارد، گفت: حتی در سند آمایش استان نیز هیچ بخشی به رسانه اختصاص نیافته و رسانه ها در این سند بالادستی دیده نشده اند و این در حالی است که همه پروژه ها و طرح ها باید پیوست رسانه ای داشته باشد و همه دستگاه ها و مدیران باید با رسانه ها مرتبط باشند در غیر این صورت مدیریت موثری نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرض ها سالی 2 میلیون مترمکعب آب از خط انتقال هدر می دهد

تعرض ها سالی 2 میلیون مترمکعب آب از خط انتقال هدر می دهد