مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 18:552021-12-01سياسي

مصوبات سفر رییس جمهور 150 هزار شغل برای خوزستان ایجاد می کند


استاندار خوزستان با بیان این که کارگروه های ویژه و دبیرخانه ای مسئولیت پیگیری اجرای مصوبات سفر رییس جمهور را عهده دار خواهد بود، گفت: برنامه دو ساله ای بر اساس سفر رییس جمهور در دستور کار هیات دولت قرار گرفته و مصوبات سفر رییس جمهور نیز به بهترین شکل ممکن تصویب شده است.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان این که کارگروه های ویژه و دبیرخانه ای مسئولیت پیگیری اجرای مصوبات سفر رییس جمهور را عهده دار خواهد بود، گفت: برنامه دو ساله ای بر اساس سفر رییس جمهور در دستور کار هیات دولت قرار گرفته و مصوبات سفر رییس جمهور نیز به بهترین شکل ممکن تصویب شده است.

صادق خلیلیان در نشست شورای اداری و آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری اهواز که شامگاه چهارشنبه (10 آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان به عنوان یک استان ویژه و اهواز نیز به عنوان کلانشهر ویژه در سطح کشور مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه وجود اقوام مختلف در خوزستان ظرفیتی برای این استان است، افزود: باید برنامه ریزی ها به نحو اولی برای اهواز انجام شود به گونه ای که شهر توسعه یافته، نوین و در شأن مردم این استان داشته باشیم.

امیدواریم در این دولت انقلابی که همت خود را صرف حمایت از خوزستان کرده است، شاهد تحقق این هدف باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات سفر رییس جمهور 150 هزار شغل برای خوزستان ایجاد می کند

مصوبات سفر رییس جمهور 150 هزار شغل برای خوزستان ایجاد می کند