مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 18:302021-12-01سياسي

تصویب معافیت مالیاتی برای صاحبان کسب و کار های کوچک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از صداوسیما علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، گفت: به منظور بررسی سند بودجه کشور که مهمترین سند مالی دولت در یک سال است، - در لایحه بودجه 1401 در هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از صداوسیما علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، گفت: به منظور بررسی سند بودجه کشور که مهمترین سند مالی دولت در یک سال است، بعد از جلسه ای که در خصوص بررسی کلیات بودجه و اصلاحات کلانی که در لایحه بودجه 1401 پیش بینی شده، هیئت دولت تاکنون 4 جلسه را به بررسی جزییات این لایحه اعم از تبصره ها و بند های آن اختصاص داده است.

وی افزود: امروز صبح نیز پس از حضور اعضای هیئت دولت در خانه ملت که به مناسبت روز مجلس و بررسی همین موضوع از ساعت 7 تا 10 صبح برگزار شد، بلافاصله در نوبت های صبح و بعد از ظهر، استمرار جلسات بررسی بودجه را داشتیم و همه این جلسات با حضور رییس جمهور برگزار شد و تاکنون احکام متعددی به تصویب رسیده است.

سخنگوی دولت با تبیین مصوبات هیئت وزیران در چارچوب سند بودجه پیشنهادی دولت، گفت: یکی از این مصوبات، معافیت مالیاتی برای حمایت از کسب و کار های کوچک است که براساس آن 5 واحد درصد از مالیات مقرر برای صاحبان این کسب و کار ها در سال آینده، تخفیف در نظر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب معافیت مالیاتی برای صاحبان کسب و کار های کوچک

تصویب معافیت مالیاتی برای صاحبان کسب و کار های کوچک