مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 18:202021-12-01سياسي

سپاه: با عناصر مسلح ضدانقلاب قاطعانه برخورد می کنیم


فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه با عناصر مسلح ضدانقلاب قاطعانه برخورد می کنیم، گفت: هوشیارانه از مرزهای کشور حراست می شود.

- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه با عناصر مسلح ضدانقلاب قاطعانه برخورد می کنیم، گفت: هوشیارانه از مرزهای کشور حراست می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، ظهر امروز با حضور سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار فرهنگ مستعد حصاری به عنوان جانشین فرماندهی و سردار باقرنژاد به عنوان معاون هماهنگ کننده قـرارگاه منطقه ای عاشورای استان های همجوار در تبریز معرفی شدند.

سردار پاکپور در این مراسم اظهار داشت: امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت، ایثارگری و تجارب دوران دفاع مقدس است که میراث امام خمینی(ره)، شهدا و هم چنین هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و فداکاری فرزندان انقلاب اسلامی به شمار می رود.

سردار پاکپور: ایجاد مقر تروریست ها در شمال عراق را برنمی تابیم/ پایگاه های آنها را منهدم خواهیم کرد/ پاسخی سخت به کوچک ترین تحرک دشمنان می دهیم سردار پاکپور: خدمات رسانی های سپاه به بیماران کرونایی شدت بیشتری گرفت / آمادگی برپایی بیمارستان در اقصی نقاط کشور را داریم فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اقدامات دشمنان در جهت خدشه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه: با عناصر مسلح ضدانقلاب قاطعانه برخورد می کنیم

سپاه: با عناصر مسلح ضدانقلاب قاطعانه برخورد می کنیم