مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 17:252021-12-01اقتصادي

رویداد ارائه معکوس دیوار و جوانه در حوزه HR-Tech در دانشگاه شریف برگزار می شود


در این رویداد که در تاریخ 17 آذر برگزار می شود، دیوار نیازها و چالش های خود را در حوزه استخدام و کاریابی برای استارت آپ های علاقه مند به همکاری ارائه می کند.

- رویداد فرصت های سرمایه گذاری در HR Tech توسط شرکت سرمایه گذاری جسورانه جوانه و شرکت دیوار با همکاری مرکز رشد دانشگاه شریف در 17 آذر 1400 در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.

شرکت سرمایه گذاری جوانه -بازوی سرمایه گذاری هلدینگ هزاردستان- قصد دارد در این رویداد زمینه های همکاری استارت آپ ها و کارآفرینان را با شرکت دیوار معرفی کند.

دیوار بزرگ ترین فضای کاریابی آنلاین ایران است و روزانه 6300 آگهی استخدام در آن منتشر می شود.

در این رویداد موضوعات مورد علاقه دیوار برای همکاری و سرمایه گذاری در استارت آپ ها به صورت ارائه معکوس (Reverse Pitch) به مخاطبان و علاقه مندان عرضه خواهد شد.

برنامه رویداد ارائه معکوس جوانه در ابتدای این رویداد شهرام شاهکار، مدیر ارشد اجرایی دیوار، گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه و در مورد استراتژی های بلند مدت و رویکرد نوآوری باز در دیوار صحبت خواهد کرد.

همچنین شمیم طاهری، مدیر تحلیل داده های اقتصادی ، بعد از ارائه تحلیلی از اقتصاد بازار کار ایران در دهه 90، به خصوص در دوران پسا کرونا و نقش دیوار را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ارائه معکوس دیوار و جوانه در حوزه HR-Tech در دانشگاه شریف برگزار می شود

رویداد ارائه معکوس دیوار و جوانه در حوزه HR-Tech در دانشگاه شریف برگزار می شود