مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 17:252021-12-01ورزشي

هیأت ترای اتلون آذربایجان شرقی جزو سه هیأت برتر کشور


رییس فدراسیون ترای اتلون کشور گفت: هیأت ترای اتلون آذربایجان شرقی جزو سه هیأت برتر این رشته در کشور است.

- مهدی گودرزی روز چهارشنبه، 10 آذر ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: رشته ی ترای اتلون یا سه گانه، ورزشی همگانی است که از آن به عنوان روح فعال زندگی یاد می شود و سه رشته ی دوچرخه سواری، دو و شنا را شامل می شود.

وی ادامه داد: همه ی افراد در زندگی خود با رشته های دوچرخه سواری، دو و شنا عجین هستند لذا ترای اتلون یکی از ورزش هایی است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: رشته ی شنا به عنوان یک فعالیت جسمانی نه تنها برای برای جلوگیری از غرق شدن در آب بلکه در زندگی را به ما آموزش می دهد، دوچرخه به عنوان اولین وسیله ی حمل ونقل افراد تلقی شده و دو نیز شکل ساده ی جابه جایی است که سواد حرکتی و بالاترین سطح حرکت برای زیستن را آموزش می دهد از طرفی کارشناسان ورزشی این سه رشته را به عنوان فعالیت های هوازی پیشنهاد می کنند.

رییس فدراسیون ترای اتلون کشور گفت: به نابه اصل تنوع، انسان ها نسبت به کارهای تکراری آزرده می شوند که در ورزش ترای اتلون این دیدگاه در نظر گرفته شده و از رشته های مختلفی استفاده می شود.

وی گفت: ما تعریف درستی از ورزش های همگانی ارائه نداده ایم و تنها تعریف ما، تبدیل نیاز انسان به حرکت جسمانی در زندگی روزمره است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت ترای اتلون آذربایجان شرقی جزو سه هیأت برتر کشور

هیأت ترای اتلون آذربایجان شرقی جزو سه هیأت برتر کشور