مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 17:202021-12-01اقتصادي

آخرین وضعیت بازار تخم مرغ/ قیمت مصوب هر کیلو و هر شانه تخم مرغ چقدر است؟


طبق مصوبه قرارگاه امنیت غذایی قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد 31 هزارتومان و هر شانه تخم مرغ 30 تایی 43 هزار تومان در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

- جی پلاس؛ دولت برنامه توزیع تخم مرغ ها با نرخ مصوب را در فروشگاه ها در دستور کار قرار دارد.

محسن مردی، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشوردر حاشیه جلسه امروز چهارشنبه قرارگاه امنیت غذایی در جمع خبرنگاران، با اشاره به این که مهمترین وظیفه این شرکت حفظ ذخایر استراتژیک کشور است، اظهار داشت: شرکت پشتیبانی امور دام کشور وظیفه تامین مرغ و تخم مرغ را برعهده دارد، در حال حاضر ذخایر استراتژیک مرغ و تخم مرغ در شرایط مطلوبی قرار دارد و علاوه بر آن ذخیره جدیدی برای ما تعریف شده که بتوانیم نیاز بخش توزیع هوشمند مرغ و تخم مرغ کشور را انجام دهیم که در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور افزود: وظیفه ما تامین و ذخیره سازی مرغ منجمد با قیمت مصوب است که به طور روزانه در اختیار سامانه هوشمند قرار می دهیم، وظیفه دیگر ما حفظ ذخایر استراتژیک کشور در حوزه جو، کنجاله سویا، ذرت، گوشت قرمز و گوشت مرغ است.

البته تخم مرغ هم به این اقلام اضافه شده است.

مردی خاطرنشان کرد: روزانه حدود 300 تن گوشت مرغ منجمد در سطح کشور توزیع می شود و این طرح یکی از مهمترین پروژه های وزارت جهاد کشاورزی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بازار تخم مرغ/ قیمت مصوب هر کیلو و هر شانه تخم مرغ چقدر است؟

آخرین وضعیت بازار تخم مرغ/ قیمت مصوب هر کیلو و هر شانه تخم مرغ چقدر است؟