مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 17:152021-12-01ورزشي

ضرورت ترویج ورزش های سه گانه در کشور/ پرورش و آموزش 30مربی سطح یک


رییس فدراسیون ورزش های سه گانه کشور با بیان اینکه مردم شناخت زیادی از این ورزش ها ندارند، بر ضرورت ترویج و معرفی ورزش های سه گانه کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی گودرزی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری ترای اتلون (ورزش های سه گانه) در جمع خبرنگاران در تبریز با بیان اینکه کمپین ترای اتلون، روح فعال زندگی آغاز شده است، گفت: در این کمپین تلاش می کنیم با معرفی این ورزش ها زمینه زندگی سالم را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه برای گسترش این کمپین و ورزش ترای اتلون علاوه بر حمایت و توجه مسئولان امر نیاز به همراهی مردم نیز داریم، گفت: ورزش سه گانه یک ورزش ابداعی نیست و همه افراد با شنا، دو و میدانی و دوچرخه سواری آشنا هستند.

گودرزی افزود: سبک زندگی مردم در این دوران ماشینی شده و توصیه می شود که فعالیت هوازی داشته باشید و برای این منظور دنبال ورزش های سه گانه می رویم که برای تقویت قلب و عروق بسیار مناسب است.

گودرزی با تاکید بر اینکه باید مطالبه گری از سوی خانواده ها، آموزش و پرورش و دیگر نهادها برای گسترش ورزش های همگانی شکل گیرد، افزود: دنیای امروز متوجه اهمیت ورزش های سه گانه شده و همین موضوع باعث المپیکی شدن این ورزش بعداز از گذشت تنها 5 سال از تشکیل فدراسیون جهانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ترویج ورزش های سه گانه در کشور/ پرورش و آموزش 30مربی سطح یک

ضرورت ترویج ورزش های سه گانه در کشور/ پرورش و آموزش 30مربی سطح یک