مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 16:552021-12-01اقتصادي

18 درصد طرح جهش تولید در کردستان اجرا می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: 18 درصد طرح جهش تولید کشور کردستان اجرا می شود و تاکنون در قالب این طرح با 3 هزار و 672 نفر از کشاورزان استان عقد قراداد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدفرید سپری عصر امروز در پنجمین جلسه طرح پیش رفته و حتی در بعضی از محصولات مثل گندم به طور صددرصدی انجام شده است.

وی افزود: کشت محصولاتی همچون، نخود، ماشک، نخود علوفه ای وگلرنگ نیز به صورت کشت انتظاری در قالب طرح جهش تولید در استان ادامه دارد و امیدواریم برنامه ابلاغی به طور کامل در استان به اجرا درآید.

سپری با بیان اینکه 18 درصد طرح جهش تولید کشور در استان کردستان اجرا می شود، تصریح کرد: تاکنون با 3 هزار و 672 نفر از کشاورزان استان در قالب طرح جهش تولید عقد قراداد شده است.

سپری با تاکید بر اینکه طرح جهش تولید با محوریت توسعه کشاورزی حفاظتی در استان اجرا می شود اظهار کرد: در سال جاری 14 هزار و 358 هکتار به صورت کشت مستقیم و بدون شخم در استان انجام شده است.

وی با اشاره به مطالعات صورت گرفته در بیشتر اراضی استان تاکید کرد: برای اجرای کشاورزی حفاظتی در اکثر اراضی استان زدن زیرشکن لازم بوده و باید کشاورزان قبل از کشت محصول اقدام به زدن زیرشکن کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 درصد طرح جهش تولید در کردستان اجرا می شود

18 درصد طرح جهش تولید در کردستان اجرا می شود