مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 16:152021-12-01سياسي

گسترش همکاری های پژوهشی و آموزشی گمرک و دانشگاه تهران


طی نشستی میان رؤسای گمرک و دانشگاه تهران هم افزایی این دو نهاد بررسی و مقرر شد همکاری ها جهت تربیت نیروی انسانی متخصص و ساماندهی پژوهش های مرتبط گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، طی نشستی میان مهدی میراشرفی رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران با رییس دانشگاه تهران هم افزایی این دو نهاد با قدمت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد همکاری های طرفین جهت افزایش همکاری صنعت و دانشگاه و تعلیم و تربیت نیروی انسانی متخصص در رشته های مورد نیاز گمرک و ساماندهی پژوهش های مرتبط گسترش یابد.

سید مهدی میراشرفی، رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در این دیدار گفت: همکاری گمرک و دانشگاه طی سالیان اخیر به طور قطع نمونه ای از آشتی واقعی بین دانشگاه و صنعت است که با حوزه همکاری دانشگاه تهران و گمرک اتفاق افتاد و اعتقاد داریم تنها راهکار حل مشکلات و معضلات کشور، آشتی با دانشگاه است.

آنچه که می تواند به کشور کمک کند این است که تولید علم و دانش در کشور به مهارت و ثروت تبدیل شود.

میراشرفی افزود: برای افزایش کارایی ها توسعه همکاری در حوزه تعلیم و تربیت نیروی انسانی جوان از مقطع دیپلم برای نیازهای تجارت و گمرکی باید گسترده شود و دست نیاز به سوی دانشگاه تهران دراز می کنیم و صرف هزینه را برای بحث های آموزشی و پژوهشی، هزینه نمی بینیم بلکه سرمایه گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های پژوهشی و آموزشی گمرک و دانشگاه تهران

گسترش همکاری های پژوهشی و آموزشی گمرک و دانشگاه تهران