مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 16:002021-12-01سياسي

جزییات رایزنی شهردار تهران برای احقاق حق شهرداری ها در بودجه 1401 کشور


معاون شهردار تهران از رایزنی شهردار تهران با دولت درباره اعتبارات شهرداری ها در بودجه 1401 خبر داد و گفت: زاکانی در تمامی نشست های مربوط به بررسی تبصره های بودجه در هیات دولت حضور دارد و در حال رایزنی برای احقاق حق شهرداری ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لطف الله فروزنده با اشاره به حذف تبصره های مربوط به اعتبارات شهرداری تهران از لایحه بودجه 1401 کشور، از رایزنی های شهردار تهران و مدیران شهری با دولت خبر داد و بیان کرد: باتوجه به پیگیری های آقای زاکانی شهردار تهران، مقرر شد تا علاوه بر احیای تبصره های حذف شده، پیشنهادهای جدید هم در بودجه کشور لحاظ شود.

او با بیان اینکه تبصره های پیشنهادی شهرداری تهران به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال و با برخی از آنها موافقت و با برخی دیگر مخالفت شد، گفت: علاوه بر این، شهردار تهران جلسه ای هم در همین رابطه با مسئولان وزارت کشور داشت.

همچنین از روز دوشنبه تا به امروز که دولت در حال بررسی تبصره های بودجه است، آقای زاکانی در تمامی این نشست ها حضور دارد و در حال رایزنی برای احقاق حق شهرداری ها است.

به گفته فروزنده، خوشبختانه دولت پذیرفته که علاوه بر لحاظ تبصره های مربوط به شهرداری های کل کشور و نه فقط شهرداری تهران، نظرات و دیدگاه های شهردار تهران را هم بپذیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات رایزنی شهردار تهران برای احقاق حق شهرداری ها در بودجه 1401 کشور

جزییات رایزنی شهردار تهران برای احقاق حق شهرداری ها در بودجه 1401 کشور