مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-01سياسي

دستگاه قضا با مصادیق ترک فعل بدون اغماض برخورد خواهد کرد


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: چنانچه مصادیقی از قصور و سهل انگاری از سوی مدیران و کارکنان مشاهده شود دستگاه قضایی با مصادیق ترک فعل ها بدون اغماض و مماشات برخورد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا براتی زاده، رییس کل دادگستری خراسان شمالی عصرامروز در هشتمین نشست ستاد استانی اجرای سیاست های خواهد کرد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت، همدلی و همراهی مؤثر و مشارکت همه جانبه مسؤولین عضو ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی برای تحقق بخشیدن به اهداف و برنامه های پیش بینی شده تصریح کرد: دستگاه قضایی به دنبال استفاده از کلیه ظرفیت های قانونی و قضایی است تا بتواند موجبات رونق تولید را در استان تسهیل نماید و برای رسیدن به این هدف از تمامی دستگاه های اجرایی ذی ربط بطور راهگشا و سازنده حمایت می کند.

وی همچنین با اشاره به دستورالعمل نحوه مقابله با ترک فعل مدیران و کارکنان گفت: هدف ما در وهله اول مچ گیری از مسؤولین نیست ولی از آنان انتظار مساعدت و همراهی مؤثر داریم و البته امیدواریم کار به برخورد سلبی با مدیران و مسؤولین منتهی نشود.

حجت الاسلام براتی زاده افزود: یقینا چنانچه مصادیقی از قصور و سهل انگاری از سوی مدیران و کارکنان مشاهده شود، عمل به قانون را به عنوان یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا با مصادیق ترک فعل بدون اغماض برخورد خواهد کرد

دستگاه قضا با مصادیق ترک فعل بدون اغماض برخورد خواهد کرد