مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 15:152021-12-01سياسي

تشکیل شورای جهادی؛ گامی هماهنگ در جهت محرومیت زدایی


فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: علت تشکیل شورای جهادی، مطالبه دقیق و تهیه خوراک صحیح برای گروه های جهادی بسیج است تا مشکلات پیش روی گروه جهادی را بردارد و جهادگران نیز با ید با توجه به ظرفیت مدیران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ عباس بنایی خیرآبادی در انتخابات شورای  جهادی بسیج  ناحیه محمد رسول الله (ص) بیان کرد: این شورا به منظور هدایت و هماهنگی گروه های جهادی از جمله تعیین مسیر و نقشه راه و نظارت بر کارهای جهادی شکل گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز اظهار داشت: در دو سال اخیر در مواجهه با و خیران دلسوزانه پای کار آمدند تا مشکلی از مردم برطرف کنند و در حقیقت خوش درخشیدند.

  وی بیان کرد: در زمینه کمک مومنانه، کارگاه تولید ماسک، گندزدایی، مرمت منزل محرومین، آزادسازی زندانیان در سایر  نواحی بسیج به همت گروه های جهادی و خیران و با برخورداری از کمک  ادارات و سازمان ها کارهایی انجام شد ولی درمحدوده ناحیه محمد رسول (ص) شمال غرب شیراز با اینکه ادارات و سازمان ها در این محدوده نیستند این نوع کارها اغلب  توسط گروه های جهادی و خیران انجام می گرفت.

  بنایی گفت: فلسفه شورای جهادی مطالبه دقیق و  تهیه خوراک صحیح برای گروه های جهادی بسیج است تا مشکلات پیش روی گروه جهادی را بردارد و در این می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای جهادی؛ گامی هماهنگ در جهت محرومیت زدایی

تشکیل شورای جهادی؛ گامی هماهنگ در جهت محرومیت زدایی