مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 14:402021-12-01سياسي

آیا نظر سعید مستغاثی درباره فیلم های سینمای ایران تحریف شد؟


پیرو اصرار سعید مستغاثی به تحریف سخنانش درباره فیلم های سینمای ایران، خبرگزاری مهر فایل صوتی این اظهارات را منتشر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، نوشت: آنچه در دو تصویر اول مشاهده می کنید بر اساس تیتر و لیدی است که متاسفانه خبرنگار خبرگزاری مهر بر اساس سلیقه شخصی و نوعی ژورنالیسم ماقبل زرد احتمالاً برای خوش آمد برخی مخاطبان و البته سردبیران و مدیران فلان جناح زده است، تیتر و لیدی که کاملاً در مغایرت با متن گفت و گوی بنده با آن خبرنگار بوده است.

او در بخشی از متن پرکنایه خود اتهاماتی را هم متوجه خبرنگار خبرگزاری مهر کرده است که در نوع خود قابل توجه است.

ضمن یادآوری این نکته که انتخاب تیتر و نگارش مقدمه برای هر گفتگویی، جزو بدیهی ترین حقوق یک رسانه در تنظیم محتوای یک گفتگوی رسانه ای است، بخش جالب این ماجرا این است که سعید مستغاثی حاضر به تکذیب متن اظهارات خود نیست و تنها اصرار دارد که تیتر انتخابی در مغایرت با متن گفتگو بوده است.

هرچند طبیعی است که عضو رسمی شورای پروانه ساخت و نمایش پس از مشاهده واکنش ها به اظهارات خود در پی متهم کردن رسانه به تحریف سخنان خود برآمده است، در پاسخ به این اظهارات، ضمن بازنشر بخشی از گفتگو که تیتر مطلب از آن انتخاب شده است، فایل صوتی مرتبط با آن را هم منتشر می کنیم تا مخاطبان درباره دیدگاه واقعی جناب مستغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا نظر سعید مستغاثی درباره فیلم های سینمای ایران تحریف شد؟

آیا نظر سعید مستغاثی درباره فیلم های سینمای ایران تحریف شد؟