مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-01سياسي

کوچک جنگلی چگونه حماسه جاوید را در منطقه ترسیم کرد؟


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به مکتب ترسیم شده مقاومت توسط سردار جنگل گیلان گفت: میرزا کوچک جنگلی با بهره مندی از فرماندهی و حرکت تشکیلاتی حماسه ای جاوید برای ملت ایران و جامعه مقاومت در منطقه ترسیم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد رشت دعوت به یاد انسان های بزرگ را یادی پیش برنده دانست و اظهار کرد: یاد خدا و انسان های بزرگ انسان را از مسیر غفلت دور کرده و به سوی خدا رهسپار می کند.

  وی هشیاری، بصیرت و ذکر را در برابر غفلت دانست و افزود: ملت بصیر، هوشیار و بالنده مسیر را از راه های غفلت متمایز می داند و به تعالی می رسد.

  نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، غارت از هویت و خویشتن را از پیکر دلایل غفلت دانست و گفت: قرآن سند بیداری و هوشیار کردن ملت در برابر غفلت است که یکی از تعابیر آن به یاد آوردن و گرامی داشت اسطوره ها و نمادهای متعالی است.

  به گفته رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، انسان غافل، دست پروده شیاطین و غفلت زمینه ساز غارت فرد و جامعه است.

  امام جمعه موقت تهران نشست های بزرگداشت اسطوره ها و قهرمان ها را از مصادیق بیداری و بصیرت دانست و تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت یکصدمین سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی توسط نسلی پویا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچک جنگلی چگونه حماسه جاوید را در منطقه ترسیم کرد؟

کوچک جنگلی چگونه حماسه جاوید را در منطقه ترسیم کرد؟