مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-01اجتماعي

تشکل های انقلابی فرهنگی پای کار مطالبات فرهنگیان


معاون اسبق اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مجموعه تشکل های انقلابی فرهنگیان استان اصفهان، روز گذشته به دنبال مطالبی که مدت هاست درخصوص مطالبات فرهنگیان مطرح است جلسه ای برگزار کردند و بنا شد مطالبات از طریق مسؤولان ملی پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تشکل های انقلابی فرهنگیان استان، در ادامه مطالبه گری های خود جهت تحقق کامل رتبه بندی معلمان، در روز سه شنبه 9 آذر گرد هم جمع شدند.

  قاسم سلمانی، معاون اسبق اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به جزییات این جلسه، اظهار داشت: مجموعه تشکل های انقلابی فرهنگیان استان اصفهان، روز گذشته به دنبال مطالبی که مدت هاست درخصوص مطالبات فرهنگیان مطرح است جلسه ای برگزار کردند.

وی با اشاره به اینکه شاخص ترین مطالبه فرهنگیان موضوع رتبه بندی است، توضیح داد: این موضوع در دولت سیزدهم طی تبلیغات انتخابات مطرح شد و پس از آن با همت مطابق با دید امام(ره) و رهبر معظم انقلاب به طور جدی دنبال شود؛ امیدوارم ارتباط گیری با مسوولان مربوطه دنبال شود تا کار به نتیجه برسد.

مطالبات فرهنگیان به گوش رییس مجلس خواهد رسید علی مهدوی، عضو کانون تربیت اسلامی فرهنگیان استان اصفهان نیز درخصوص جلسه برگزار شده اظهار داشت: در جلسه برگزار شده، 10 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های انقلابی فرهنگی پای کار مطالبات فرهنگیان

تشکل های انقلابی فرهنگی پای کار مطالبات فرهنگیان