مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-01فرهنگي

برگزیدگان سی و سومین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند


سی و سومین جشنواره تئأتر کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برگزیدگان به پایان رسید، با نظر هیأت داوران جشنواره خوابنامه ملیجکان و تو را از من گرفتی به جشنواره فجر پیشنهاد شدند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سی و سومین جشنواره تئأتر کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برگزیدگان به پایان رسید، با نظر هیأت داوران جشنواره "خوابنامه ملیجکان و "تو را از من گرفتی" به جشنواره فجر پیشنهاد شدند.

محمدعلی پیرسبزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: امسال برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استان بعد از دوسال شرایط سخت را با حضور اهالی هنر در این فضای صمیمانه برگزار می کنیم.

دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای نمایش تئاتر بعد از اینکه به روی صحنه می رود خستگی چند ماه را از بین می برد و باعث شور و نشاط در جامعه می شود.

وی با بیان اینکه غایت هنر ایجاد ارتباط بین هنرمند و جامعه است خاطرنشان کرد: ملاک شرکت در جشنواره نیست، بلکه جشنواره بهانه ای است برای تلقین بهتر زندگی کردن و به اجرای عمومی رفتن آثار نمایشی است.

دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جشنواره سی و سومین تئاتر استان از 6 تا 9 آذر ماه سال جاری در شهرهای یاسوج دهدشت و گچساران برگزار شد افزود: در این جشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان سی و سومین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

برگزیدگان سی و سومین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند