مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-01سياسي

100 نفر از نیروهای شهرداری کرمان جهت خدمت در حرم مولا علی(ع) به عراق اعزام می شوند


با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، تعداد صد نفر از نیروهای بخش های مختلف شهرداری کرمان با اولویت کسانی که تاکنون به عتبات مشرف نشده اند، - 100 نفر از نیروهای شهرداری کرمان جهت خدمت در حرم مولا علی(ع) به عراق اعزام می شوند ایسنا/کرمان با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، تعداد صد نفر از نیروهای بخش های مختلف شهرداری کرمان با اولویت کسانی که تاکنون به عتبات مشرف نشده اند، به عراق اعزام می شوند.

در مراسمی که با حضور نیروهای داوطلب اعزامی از شهرداری، برخی از مسئولین شهرداری و مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان در محل این ستاد برگزار شد، رهنمودهای لازم به اعزام شوندگان که اکثراً برای بار اول به عتبات مشرف می شوند، داده شد.

در این آیین جانشین قرارگاه جهادی کریم اهل بیت علیهم السلام شهرداری کرمان با بیان این که این سومین اعزام نیروهای شهرداری برای خدمت در اعتاب مقدسه در عراق است، افزود: بنای این سفرها از سال 1396 گذاشته شد و اولین اعزام در سال 1397 با استعداد 40 نفر از نیروهای شهرداری انجام شد.

وجید نامجو اضافه کرد: تا پیش از شیوع کرونا دو بار در ایام اربعین اعزام نیرو داشتیم و قرار بود اربعین سال جاری صد نفر را برای خدمت به زائران اباعبدالله اعزام کنیم که متاسفانه برنامه جور نشد و مسئولین ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 نفر از نیروهای شهرداری کرمان جهت خدمت در حرم مولا علی(ع) به عراق اعزام می شوند

100 نفر از نیروهای شهرداری کرمان جهت خدمت در حرم مولا علی(ع) به عراق اعزام می شوند