مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-01دانش

نماینده جدید ایران در سازمان تحقیقات جهانی مغز معرفی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، سازمان تحقیقات جهانی مغز (ایبرو) درانتخابات اخیر خود، - عباس حق پرست به عنوان نماینده جدید در کمیته مرکزی منطقه آسیا و اقیانوسیه سازمان تحقیقات جهانی مغز (ایبرو) انتخاب و معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، سازمان تحقیقات جهانی مغز (ایبرو) درانتخابات اخیر خود، دکتر عباس حق پرست استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دبیر انجمن علوم اعصاب ایران را به عنوان نماینده جدید ایران و یکی از اعضای کمیته مرکزی منطقه آسیا و اقیانوسیه این سازمان برای مدت سه سال انتخاب و معرفی کرد.

سازمان ایبرو در این انتخابات، پس از گذشت بیش از دوازده سال، نماینده ای از کشورمان را جهت عضویت در کمیته مرکزی این سازمان در منطقه آسیا و اقیانوسیه برگزید.

ایران از سال 1998 با سازمان جهانی مغز (ایبرو) همکاری دارد و انجمن علوم اعصاب کشورمان یکی از اعضای دائمی این سازمان جهانی غیر انتفاعی است.

در کمیته آسیا و اقیانوسیه سازمان تحقیقات جهانی مغز علاوه بر نماینده کشورمان، نمایندگانی از کشور های ژاپن، هند، مالزی، نیوزیلند، مغولستان و کره جنوبی حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده جدید ایران در سازمان تحقیقات جهانی مغز معرفی شد

نماینده جدید ایران در سازمان تحقیقات جهانی مغز معرفی شد