مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-01سياسي

بدون هیچ اغماضی با ترک فعل مدیران خراسان شمالی برخورد می شود


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: اگر مصادیق سهل انگاری از سوی مدیران مشاهده شود بدون هیچ اغماض و مماشاتی با آن ها برخورد خواهد شد.

- ، حجت الاسلام رضا براتی زاده ظهر چهار شنبه در ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که در دادگستری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه قضایی بنا ندارد کار اجرایی انجام دهد و یا در فرایندهای مربوط به فعالیت های این حوزه مستقیماً دخالت کند؛ چرا که این کار اساساً در حدود اختیارات و در محدوده وظایف قوه قضاییه نیست.

رییس ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: دستگاه قضایی همواره تلاش می کند با نصب العین قرار دادن رهنمودهای رهبر انقلاب از سازوکارهای قانونی برای رفع موانع تولید، کمک به اشتغال زایی و توسعه پایدار، بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید بهره گیرد و به همین اعتبار به عنوان یک دستگاه نظارتی و مراقبتی شناخته می شود که طبعاً در قبال مسئولیت های مدیران، به طور جدی از آنان مطالبه گری خواهد کرد.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت، همدلی و همراهی مؤثر همه مسئولان عضو ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به منظور برای تحقق بخشیدن به اهداف و برنامه های پیش بینی شده، افزود: دستگاه قضایی به دنبال استفاده از کلیه ظرفیت های قانونی و قضایی است تا بتواند موجبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون هیچ اغماضی با ترک فعل مدیران خراسان شمالی برخورد می شود

بدون هیچ اغماضی با ترک فعل مدیران خراسان شمالی برخورد می شود