مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-01بين الملل

تصمیم روسیه برای اخراج دیپلمات های قدیمی سفارت آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، زاخارووا روز چهارشنبه در نشست خبری هفتگی در وزارت امور خارجه روسیه گفت: تا روز 31 ژانویه سال 2022 (11 بهمن ماه 1400) آن دسته از کارکنان سفارت آمریکا در مسکو که بیش از سه سال در روسیه کار کرده اند، - ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از قصد کشورش برای اخراج دیپلمات ها و کارکنان قدیمی سفارت آمریکا در مسکو تا روز 31 ژانویه 2022 (یازدهم بهمن) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، زاخارووا روز چهارشنبه در نشست خبری هفتگی در وزارت امور خارجه روسیه گفت: تا روز 31 ژانویه سال 2022 (11 بهمن ماه 1400) آن دسته از کارکنان سفارت آمریکا در مسکو که بیش از سه سال در روسیه کار کرده اند، باید خاک این کشور را ترک کنند.

وزارت امور خارجه آمریکا هفته گذشته از روسیه خواسته بود تا روز 30 ماه ژانویه سال 2022، 27 نفر از کارکنان مراکز دیپلماتیک روسیه در آمریکا، خاک این کشور را ترک کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تصریح کرد: ما درخواست آمریکا در مورد دیپلمات های روسی را اخراج تلقی می کنیم و قصد داریم بطور متناسب با این اقدام واشنگتن پاسخ دهیم.

وی افزود: تا روز 31ژانویه، همه کارکنان سفارت آمریکا در مسکو که بیش از 3 سال در اینجا بودند باید خاک کشور را ترک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم روسیه برای اخراج دیپلمات های قدیمی سفارت آمریکا

تصمیم روسیه برای اخراج دیپلمات های قدیمی سفارت آمریکا