مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-01پزشكي

تاکید بر تزریق واکسن کرونا توسط کارکنان دستگاه های اجرایی مازندران


معاون فنی مرکز بهداشت مازندران با اعلام اینکه تدابیر لازم برای تعداد افرادی که نسبت به تزریق واکسن اقدام نکردند، اندیشیده شود، گفت: به عنوان نمونه در دانشگاه علوم پزشکی مازندران نزدیک هزار نفر نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نادر آهنگر بعدازظهر امروز در جلسه ستاد استانی برای واکسیناسیون انجام شده است، تصریح کرد: این بیماری در سطح کشور و استان مازندران کاهش پیدا کرده است.

سرپرست معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، با اشاره به جمعیت بالای که در استان واکسینه شدند،افزود: دلیل کاهش بیماری انجام واکسیناسیون بوده است، در حال حاضر رعایت پروتکل های بهداشتی در استان به زیر 45 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا تحت عنوان اومیکرون،بیان کرد: تجربه ثابت کرده که با وجود تدابیر مناسب برای جلوگیری از ورود این بیماری وجود دارد که بهترین راه توجه به واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

شیرازی خاطر نشان کرد: باید برای واکسیناسیون افراد باقیمانده اقدام کنیم، مازندران در بحث واکسیناسیون جز استان های برتر کشور است.

وی اضافه کرد: تنها راه پیشگیری از ابتلا این بیماری رعایت پروتکل های بهداشتی است و برای حفظ سلامت جامعه ناچار به رعایت پروتکل های بهداشتی هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تزریق واکسن کرونا توسط کارکنان دستگاه های اجرایی مازندران

تاکید بر تزریق واکسن کرونا توسط کارکنان دستگاه های اجرایی مازندران