مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-01سياسي

تودیع و معارفه رییس تبلیغات اسلامی سنقر و کلیایی برگزار شد


آیین تودیع حجت الاسلام سید حسین صامعی رییس پیشین و معارفه حجت الاسلام محسن فدایی رییس جدید تبلیغات اسلامی سنقر و کلیایی برگزار شد.

- ، آیین تودیع و معارفه رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی با حضور حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان سنقر و کلیایی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام سید حسین صامعی رییس پیشین تقدیر و حجت الاسلام محسن فدایی به عنوان رییس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی منصوب شد.

حجت الاسلام یوسف احمدی دراین مراسم با اشاره به لزوم برنامه ریزی در ایام کرونایی، اظهار کرد: بسیاری از فعالیت های مذهبی طی 2 سال گذشته به دلیل شیوع به مواسات و همدلی و همچنین حضور روحانیون و طلاب در محلات و حل مشکلات آنان از جمله اقدامات صورت گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: احیا، گسترش و تقویت ارزش های اسلامی و خنثی سازی نقشه های دشمنان در حوزه های مختلف مانند تفرقه افکنی بین شیعه و اهل سنت و مقابله با جریان تهاجم فرهنگی در استان کرمانشاه از جمله اقدامات شاخص تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بوده است.

احمدی بیان کرد: برای استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون باید برنامه ریزی مناسب صورت گیرد و یکی از معضلات امروز استان کرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تودیع و معارفه رییس تبلیغات اسلامی سنقر و کلیایی برگزار شد

تودیع و معارفه رییس تبلیغات اسلامی سنقر و کلیایی برگزار شد