مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-01حوادث

«اخذ ویزا و اقامت» کلاهبرداری بود


رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که به بهانه اخذ ویزا از شهروندان، 8 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرهنگ کارآگاه سیدقاسم موسوی فر رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که به بهانه اخذ ویزا 8 میلیارد ریال از 2 مالباخته کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ کارآگاه موسوی فر در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: بیست و هشتم فروردین ماه پرونده ای با موضوع کلاهبرداری به دادخواهی شهروندی تشکیل و با دستور مقام قضایی برای کشف و پی جویی پرونده در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

سرهنگ موسوی فر تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه بدوا از شاکی پیرامون موضوع مطروحه تحقیق کرده که شاکی اظهار داشت تیرماه سال گذشته در فضای مجازی با شخصی که خود را مهدی معرفی می کرد آشنا شدم.

وی با بیان این موضوع که قادر به فراهم کردن زمینه جهت خروج و مهاجرت اشخاص به خارج از کشور است با وی طرح دوستی ریخته و پس از جلب اعتماد شاکی به بهانه اخذ اقامت فرزندش در کشور عمان، طی چندین مرحله و به دفعات مبلغ 513 میلیون تومان وجه نقد و مبلغ 300 میلیون تومان سفته را از وی مطالبه کرده است ولی پس از گذشت مدت مقرر، شخص مذکور نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اخذ ویزا و اقامت» کلاهبرداری بود

«اخذ ویزا و اقامت» کلاهبرداری بود