مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-01اجتماعي

پایان هفته بارانی و برفی در انتظار قزوین


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین با اعلام صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از فردا پنج شنبه 11 آذر تا صبح جمعه 12 آذر سامانه بارشی استان را تحت تأثیر قرار می دهد برای همین در برخی ساعات بارش باران، - گاهی رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید با احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

ندا مشاطان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی برای امروز پدیده غالب در استان وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید برای بخش های جنوبی و غربی استان پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از پنج شنبه 11 آذر تا صبح جمعه 12 آذر سامانه بارشی استان را تحت تأثیر قرار می دهد برای همین در برخی ساعات بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد لحظه ای شدید با احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین خاطرنشان کرد: از عصر پنج شنبه 11 آذر به تدریج جریانات هوا شمالی شده و کاهش محسوس دما را خواهیم داشت، بارش ها به صورت برف و باران خواهد بود و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش ها را به صورت برف با احتمال کولاک خواهیم داشت.

وی گفت: برای روز جمعه 12 آذر پدیده غالب در استان وزش بادهای شمالی و در پاره ای از مناطق به ویژه نیه شمالی پدیده مه را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته بارانی و برفی در انتظار قزوین

پایان هفته بارانی و برفی در انتظار قزوین