مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-01دانش

فراخوان ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار


دبیر ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار گفت:دانشجویان، طلاب و دانش آموزان شاهد و ایثارگر شامل: همسر و فرزند شهید، آزادگان، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان می توانند از طریق ستادهای شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی و آموزش و پرورش محل تحصیل خود اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی فقیه با اعلام این خبر بیان کرد: ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی با مشارکت دستگاه های آموزشی عضو طرح شاهد شامل وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: ویژگی این جشنواره آن است که سرآمدان تحصیلی بعنوان دستاوردهای طرح شاهد که حاصل همکاری بنیاد و پنج دستگاه آموزشی است به جامعه معرفی خواد شد.

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فراخوان ثبت نام و اخذ مدارک و مستندات از واجدین شرایط آغاز شده است و دانشجویان، طلاب و دانش آموزان شاهد و ایثارگر برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت ایثار به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار

فراخوان ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار