مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-01دانش

جزییات شیوه نامه امتیازدهی شاخص های ارزیابی نشریات علمی کشور


مدیر گروه ارزیابی و رتبه بندی نشریات علمی موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) شیوه نامه امتیازدهی شاخص های ارزیابی و رتبه بندی نشریات علمی کشور را تشریح کرد.

- به نقل از موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)، وبینار و کارگاه آموزشی شیوه نامه امتیازدهی شاخص های ارزیابی و رتبه بندی نشریات علمی ویژه سردبیران و مدیران مسئول نشریات علمی امروز 10 آذر با همکاری موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) و کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

این وبینار با حضور دکتر محمدجواد دهقانی رییس موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)، دکتر محسن شریفی مدیر کل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی و دبیر کمیسیون نشریات علمی، دکتر نرجس ورع مدیر گروه ارزیابی و رتبه بندی نشریات علمی و مدیران مسئول و سردبیران نشریات علمی برگزار شد.

این کارگاه آموزشی که با حضور بیش از 1000 نفر از سردبیران و مدیران مسئول نشریات علمی با محورهای موضوعی شیوه امتیازدهی شاخص های 6 گانه ارزیابی و رتبه بندی نشریات و همچنین مروری بر تغییرات شاخص ها و نحوه ارزیابی و رتبه بندی نشریات برگزار شد.

دکتر محسن شریفی مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی و دبیر کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم اظهار داشت: این قبیل کارگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات شیوه نامه امتیازدهی شاخص های ارزیابی نشریات علمی کشور

جزییات شیوه نامه امتیازدهی شاخص های ارزیابی نشریات علمی کشور