مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-01اجتماعي

هوای اصفهان پنجشنبه بارانی می شود


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: روز پنجشنبه با نفوذ سامانه بارشی، بارش در مناطق غربی استان آغاز شده و تا روز جمعه در بیشتر مناطق استان و از جمله شهر اصفهان ادامه دارد.

- ابراهیم هنرمند در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتا پایدار طی امروز بر روی استان است.

بر این اساس در بیشتر مناطق استان آسمان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی شرایط کاهش کیفیت هوا به دلیل افزایش غلظت آلاینده ها تا اوایل روز پنجشنبه فراهم است، گفت: از روز پنجشنبه با نفوذ سامانه بارشی، بارش در مناطق غربی استان آغاز شده و تا روز جمعه در بیشتر مناطق استان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه شدت بارش ها در نیمه غربی و شمال استان به صورت برف و باران خواهد بود، افزود: وزش باد طی روزهای پنجشنبه و جمعه نسبتا شدید تا شدید و در مناطق مستعد احتمال کولاک برف پیش بینی می شود.

هنرمند از افزایش دو تا سه درجه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان خبر داد و گفت: امروز حداکثر دمای هوای شهر اصفهان به 19 درجه سانتیگراد می رسد و کمینه فردا صبح 4 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان پنجشنبه بارانی می شود

هوای اصفهان پنجشنبه بارانی می شود