مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-01سياسي

ایرانیانی که به دلیل نقض مقررات یکجانبه آمریکا دستگیر شدند، آزاد شوند


باید ایرانیانی به دلیل نقض مقررات تحریمی غیرقانونی و یکجانبه آمریکا دستگیر شدند آزاد شوند و اگر این اتفاق صورت نگیرد ما شاهد حسن نیت کشورها نخواهیم بود.

- ، کاظم غریب آبادی دبیر ستاد حقوق بشر در حاشیه نشست مشترک معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما 4 میلیون ایرانی خارج از کشور داریم که باید از ظرفیت آن ها استقاده کنیم، گفت: باید از ایده های ایرانیان خارج از کشور و ظرفیت آن ها استفاده شود، همچنین اگر این افراد در حوزه حقوقی و قضایی با مشکلاتی روبرو شدند این وظیفه حاکمیت است که به مشکلات آن ها رسیدگی کند.

وی در ادامه با اشاره به زندانیان ایرانی خارج از کشور بیان داشت: متأسفانه برخی از ایرانی زندانی در خارج از کشور از لحاظ بهداشت، تغذیه، سلامت و نوع رفتار با آن ها وضعیت اسفناکی دارند این درحالی است که برخی از این افراد سرپرست خانواده بوده و ممکن است خانواده آن ها در داخل کشور با مشکلاتی مواجه باشند.

دبیر ستاد حقوق بشر ادامه داد: ما تلاش خواهیم کرد در هفته های آینده جلساتی را با بنیاد تعاون ایرانیان برگزار کرده و در مورد حمایت از خانواده های برخی از زندانیان خارج از کشور، تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانیانی که به دلیل نقض مقررات یکجانبه آمریکا دستگیر شدند، آزاد شوند

ایرانیانی که به دلیل نقض مقررات یکجانبه آمریکا دستگیر شدند، آزاد شوند