مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-01سياسي

یک تشکل دانشجویی: بودجه های فرهنگی واحد تهران جنوب صرف کدام امور شده است؟!


جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب طی بیانیه ای نسبت به عدم حمایت مسئولان این واحد دانشگاهی از تشکل های دانشجویی انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب طی بیانیه ای نسبت به عدم حمایت مسئولان این واحد دانشگاهی از تشکل های دانشجویی انتقاد کرد.

  متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مقام معظم رهبری مدظله العالی: آن جایی که احساس می کنید دستگاه مرکزی اختلالی دارد و نمی تواند درست مدیریّت کند، آن جا آتش به اختیارید؛ یعنی باید خودتان تصمیم بگیرید، فکر کنید، پیدا کنید، حرکت کنید، اقدام کنید.

کونا للظّالم خصماً تشکل جامعه اسلامی دانشجویان نسبت به تشکل بوده ایم که جای تأسف دارد و مایه شرمساری دانشگاه آزاد اسلامی می باشد و در پِی این اقدام های عجیب مسئولین در برابر تشکل های دانشجویی، ما شاهد کم فروغ شدن جریان دانشجویی در این دانشگاه هستیم.

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان ضمن هشدار به مسئولین دانشگاه، امیدوار است این صف بندی فَشَل و عاجزانه مسئولین در برابر مطالبه گری به حقِ دانشجویان شکسته شده و مسئولین مربوطه نسبت به انجام وظایف خود اهتمام بیشتری داشته و رفتار منطقی از خود نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تشکل دانشجویی: بودجه های فرهنگی واحد تهران جنوب صرف کدام امور شده است؟!

یک تشکل دانشجویی: بودجه های فرهنگی واحد تهران جنوب صرف کدام امور شده است؟!