مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-01سياسي

دوران سلطه تمدن غرب به پایان رسیده است


رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دوران سلطه تمدن غرب به پایان رسیده است، گفت: جوانان با اتکا به فناوری های روز و استفاده از تجارب رزمندگان دفاع مقدس به مصاف دشمن بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در اجلاسیه رزمندگان و ایثارگران کنگره ملی 3 هزار شهید استان ایلام اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید جوانان با اتکا به فناوری های روز و استفاده از تجارب رزمندگان دفاع مقدس به مصاف دشمن بروند و دستاوردهای جنگ تحمیلی را به مانند یک گنجینه عظیم بکارگیری کنند.

وی گفت: اعتماد و اتکا به جوانان و پیوند نسل جدید با رزمندگان دفاع مقدس و شهدا در ابلاغیه گام دوم انقلاب رهبری به کرات مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: ملت ایران در دوره تثبیت انقلاب اسلامی و دوره سخت دفاع مقدس به میدان آمد و نبرد علنی و عاشورایی را در دفاع مقدس در سرلوحه کار خود قرار داد، تمام قد در برابر دشمن متجاوزی که بیش از 50 کشور در دنیا از او حمایت می کردند، ایستاد.

سردار سلیمانی گفت: یک انقلاب بزرگ نیاز به فداکاری های بزرگ دارد و این فداکاری بزرگ در آن دوره تاریخی و نورانی توسط ملت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس رقم خورد، ستارگان درخشان آسمان ایران اسلامی، شهدای عزیز محور اصلی این عظمت، عزت بودند، بلکه امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران سلطه تمدن غرب به پایان رسیده است

دوران سلطه تمدن غرب به پایان رسیده است