مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-01سياسي

رییس جمهور تحول را از ساختار اداری کشور آغاز کند


نماینده سبزوار در مجلس از رییس جمهور خواست تحول را از ساختار اداری برای رفع فساد فزاینده و ناکارآمدی سریع تر آغاز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری  فارس، علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 10 آذر ) در جلسه علنی مجلس و در تذکر شفاهی اظهار داشت: رییس جمهور ضروری است که تحول را آغاز کند و باید این کار اجتناب ناپذیر را انجام دهد نباید از تحول در ساختار اداری غفلت کرد چرا که نظام اداری کشور فربه، فسادساز و پیچیده است.

وی افزود: تا ساختار اداری در کشور اصلاح نشود اشتباهات گذشته همچنان تکرار می شود لذا باید فساد فزاینده و ناکارآمدی را سریعا با اصلاح ساختار اداری رفع کنیم.

وی گفت: رییس جمهور باید اراده لازم برای تحول در ساختار های اداری و حاکمیتی را داشته باشد و بدانیم که اصلاح در ساختار اداری گمرک و مالیات امری پروری است.

عنابستانی در تذکر دیگر خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: وضعیت توزیع نهاده های دامی در کشور اسف بار است و فساد بیداد می کند و نهاده ها به دامدار نمی رسد و عملا به مصرف کننده ظلم می شود.

وی در تذکر دیگری خاطرنشان کرد: گاز فولاد سبزوار قطع شده و باید بدانیم که این گاز فقط سوخت نیست بلکه خوراک آن کارخانه است و وقتی گاز قطع می شود کارخانه هم تعطیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور تحول را از ساختار اداری کشور آغاز کند

رییس جمهور تحول را از ساختار اداری کشور آغاز کند