مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-01سياسي

تاکید نماینده اصفهان بر اهتمام بیشتر قوای سه گانه برای حفاظت از محیط زیست


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نامه ای به روسای قوای مقننه، مجریه و قضاییه تاکید کرد که باید اهتمام و توجه بیشتر سه قوه برای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست وجود داشته باشد.

- عباس مقتدایی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به روسای قوای مقننه، مجریه و قضاییه تاکید کرد: باید اهتمام و توجه بیشتر سه قوه برای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، متن نامه نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی به سران قوا به شرح زیر است: همانگونه که مستحضرید اصل پنجاهم قانون اساسی بر این نکته اشعار می دارد در جمهوری‏ اسلامی، حفاظت‏ محیط زیست‏ که‏ نسل‏ امروز و نسل های‏ بعد باید در آن‏ حیات‏ اجتماعی‏ رو به‏ رشدی‏ داشته‏ باشند، وظیفه‏ عمومی‏ تلقی‏ می‏شود.

از این‏ رو فعالیت های‏ اقتصادی‏ و غیر آن‏ که‏ با آلودگی‏ محیط زیست‏ یا تخریب‏ غیر قابل‏ جبران‏ آن‏ ملازمه‏ پیدا کند، ممنوع‏ است.

ضمن قدردانی از تمام دقت و اقدامات قبلی صورت گرفته خواهشمند است با عنایت به وضعیت فعلی جامعه و روند نا مناسبی که در برخی از بخش ها، تخریب محیط زیست و یا خطرات ناشی از بی توجهی به این امر در آینده را، ملموس تر سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده اصفهان بر اهتمام بیشتر قوای سه گانه برای حفاظت از محیط زیست

تاکید نماینده اصفهان بر اهتمام بیشتر قوای سه گانه برای حفاظت از محیط زیست