مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-01اقتصادي

آب شرب 70درصد روستاهای بخش مرکزی اسدآباد تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب است


بخشدار مرکزی اسدآباد با اشاره به تعداد 69 روستا در بخش مرکزی شهرستان اظهار کرد:در حال حاضر آب شرب  70 درصد روستاهای بخش مرکزی تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد قرار دارد.

- ایسنا/همدان بخشدار مرکزی اسدآباد با اشاره به تعداد 69 روستا در بخش مرکزی شهرستان اظهار کرد:در حال حاضر آب شرب  70 درصد روستاهای بخش مرکزی تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد قرار دارد.

سلیمان نظری دوست در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه امیدواریم با پذیرفتن نظامنامه آب و فاضلاب تمام روستاهای بخش مرکزی تحت پوشش این طرح قرار گیرند، گفت: به همین منظور نقش آفرینی و همکاری دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و معتمدان محلی روستاهای فاقد تحت پوشش در این زمینه ضرورت خواهد داشت.

وی در اهمیت و ضرورت تحت پوشش قرار گرفتن آب شرب روستاها تصریح کرد: باتوجه به کمبود منابع آبی و برای ساماندهی وضعیت چشمه ها و قنوات در سطح روستاها و از همه مهمتر تهیه آب آشامیدنی سالم و پاک ضرورت دارد بیش از گذشته ساکنین مناطق روستاهای فاقد تحت پوشش همکاری و مشارکت و مساعدت خود را با ادارات؛ آب و فاضلاب و منابع امور آب شهرستان اسدآباد بعمل آورند.

نظری دوست با اشاره به خدمات اداره آب و فاضلاب در بخش مرکزی خاطر نشان کرد: شبکه آب روستاهای کمک علیا و کمک سفلی در سنوات گذشته بازسازی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب 70درصد روستاهای بخش مرکزی اسدآباد تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب است

آب شرب 70درصد روستاهای بخش مرکزی اسدآباد تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب است